Friday, December 08, 2006

Виолентност

Та ся един сън. Значи сигурно малко от вас познават Емо...Един такъв на стефан прилича....не на баща му или на майка му ми на стефан само дето е по красив сигурно щото от стефото по грозна отрепка няма или сигурно щото е малко пълничък или щото се бръсне...абе не знам важното е че е по як от стефан и от цялото му семейство без майка му, която е супер яка. Използвам момента да я поздравя. Поздравявам те! Та тоя Емо го сънувах че има рд и съм поканен в гората където той живее. Оказва се че Емо живее в хралупата на едно дърво, като влязох вътре от тавана висяка орхидеи всякакви, но стефан не висеше, стефан въобще го нямаше. Та самия емо беше едно голямо цвете като ей тва посредата жълтото му беше лицето. Като ме видя разцъфна-беше розова маргаритка, красива колкото майката на стефан. Та Емо почна да пее и да се върти от тавана паднаха някви лияни от всякъде наскачаха цветя. Стана нещо като песен от филм на Дисни. Почна да се върти много бързо, стана много яко- като на стефан майка му и после отлетя. и лияните ме хванаха ме занесоха на няква полянка емо беше нещо като паяк само че от клонки и трева и ме пита дали ми харесва у тях. аз казах че ми харесва въпреки че всеки момент очаквах да ме изяде или по-лошото да ме превърне в стефан. Бтв стефан го нямаше в съня ми УРА! Та тъпня.

No comments: