Monday, June 22, 2009

nastefanmaikamu conquers FaceBook

В отговор на безсмислено тъпия тест "За коя дискотека си в Стара Загора?" настефанмайкаму реши да създаде тест, който реално търси отговор на сложна и злободневна тема - "За коя кръчма в Стара Загора си?". Много е важен словореда във въпроса, най-вече позицията на думичката "си". Всъщност, това което ме изнервяше беше, че всички които попълниха теста за дискотеката бяха пратени в Космо (признавам, и аз попълних теста и аз бях пратен там, въпреки че до сега никога не съм ходил в тъз дупка) и отгоре на всичко, когато публикуваха резултатите добавяха разцепващото "ее... много ясно че съм за там ;) :) :*". Окровено казано съм изненадан от интереса към теста за кръчмите, но и съм до някъде горд, защото идеята за настефанмайкаму беше прекарана много леко и нежно в публичното пространство - без явно някой да бъде обиден, че е тъп фешън. Благодаря на Жорката за подбора на кръчмите - сам нямаше да се сетя за Диньовото...
Млади и стари гласуват все едно е изборна бюлетина от времето на Стефан Стамболов. Остава единствено да бъде отговорен големия въпрос - за коя кръчма е Фори?

No comments: