Wednesday, October 24, 2007

Redrum

За тези които не са гледали сиянието надали ще разберат правописната грешка в заглавието, така че като цяло могат да го възприемат като спиртната напитка. Иначе за всички като цяло се отнася хвалбата от моя старана (дори не съм наясно дали тази дума е редно да използвам) че най-накрая стаята ми е готова. Искрено се надявам всички членове на настефанмайкаму да имат превилегията, удовоствието и честта да я посетят. За шепата читатели на блога пожелавам същото, а на всички като цяло пожелавам да им работи парното в предстоящите зимни месеци...

http://www.flickr.com/photos/buzzz/sets/72157602318947182/

ей го де е линка, чисто хронологично вече човек може да добие представа как се е променила стаята като по този начин оцени творческия тръст на обитателя И, и до по-голяма степен строителските умения на същия и в още-по-голяма степен на неговия брат.

3 comments:

деница said...

Всичко добре, ама къде са ти оранжевите черти по стената?

Na-Da said...

проекта за 2-ри АЕЦ в белене както и оранжевата стена в моята стая не доживяха да видят бял свят- добре че не го направих- с туй червено щеше да стане като стаите в дестката градина в които децата рисуват и майсторят, и без това масичката ми за друго не става

d.b. said...

амм че на мен ми харесва, добила е някво човешко лице:) поздрави тука, надъхвай се за портис:) чийърз