Wednesday, June 04, 2008

Clash of Titans (part 1)

Започвам съвсем ново идеино направление в постовете- така наречения Clash Of Titans. Представлява импровизирана класация на най-badass персонажите на човечеството. Участниците в първия двубой са свикнали да са в кръв и карантия до коленете, да убиват 100 от лошите само с нож или с голи ръце, това са хората армия, за едния бойното поле е джунглата за другия е градът. Можете да давате предпочитания за вашия фаворит в коментарите за поста

J.J. Rambo

VS



John McLane


Втория двубой е чисто механичен- и двамата са машина за убиване но докато едният винаги е на страната на добрите, то за другия Господ да ни е на помощ ако е тоя от първата част

The Terminator

VS

Robocop


5 comments:

Martin Bakardzhiev said...

на първите двама битката определено е оспорвана. и двамата се хвалят с клутова трилогия, овенчана след дълги години с продължение. и двете продължения не съм ги гледал. но на фона на това че умирай трудно трилогията е по култовата за мен, разочарованието от четвъртата част май е по голямо. и колкото и да си го обичам бате брус, май му е крайно време да умре, колкото и да е трудно. рамбо милия пък си е бил ахмак ако не от първа кръв то поне от втора. и което е по важно - постоянен е. убива с тъпа физиономия на лицето и тва е (то тва щото сталоун не може да прави гримаси с лицето си ама нейсе) та първи раунд, рамбо уинс.
втория раунд е къде къде по лесен. първо на първо, робокоп... извинявай, ама тва е абсурдно и за 5 годишно хлапе. света навремето наистина е бил много наивен. стреляйте го в мутрата а не в гърдите, дявол да ви вземе.
терминатора е къде къде по култов и развит персонаж а и култов като цялостна идея. освен това го знаем и като добър и като лош. демек, бате арни може всичко. а това онзи мухльо с каската да не говорим как не може да му се опре и на малкото пръстче. аста ла виста роби.

Na-Da said...

Техниката на Рамбо е да се спотайва, заради което решаващо значение ще има къде се води битката- ако е в града , там няма достатъчно кал и папрад и мисля че Брус ще има предимство. Освен това както ти изтъкна той просто умира трудно, а Рамбо в последно време е ловец на змии и му липсва практика. Така че Брус wins за мен.
Вторият мач терминатора бие и за мен поради само една проста причина. Робокоп е герой на Франк МИлър и заради това е мноо по-корав, но дори да победи, от бъдещето ще изпратят друг терминатор, който изглежда по същия начин- те така правят обикновенно и по някое време на робокоп ще му свърши тока

деница said...

И аз съм за Бруси. Все пак дълго време ми беше баща, преди Путин да заеме мястото му. А от втория съм за Терминатор, защото робокоп май не съм го гледала.

Unknown said...

Иха, яко! Браво, "Какавоеблог?"! Мн ясно, че Брус Дикенсън печели, а долу - Копобот, истински компот-само с отварачка можеш да му навредиш. Всъщност терминатор си е разбирасе по-голяма класика, но за сметка на това Копобот има най-малко шест серии и всичките съм ги гледал в кино Консомол. Бахти - КопоБот/КонСоМол-това са си някви съветски съкръщения от типа РосПриродНадзор, ХранМашИнжинеринг и БулгарРосЗарзКонсервЕкспорт, където 'зарз'='зарзават'. Ултра! Да предложа и аз един сблъсък - Елвис/Стинг!? :Д

деница said...

Браво бе! Това било млад комсомолец, името на организацията не може да си изпише правилно, че и на киното в което гледа упадъчни западни филми. Тцтцтц.